Friday, February 4, 2011

လိုင္ စင္ ေတြ အေၾကာင္း ၂ .....

-- အဲ . PPL ရ ၿပီ ဆို ရင္ ေတာ႔ .. Option ေလး က ၃ ခု ရွိ လာ ၿပီ.. PPL နဲ႔ ပဲ ရပ္ ထား အံုး မလား .... CPL  ကို ဆက္ တက္ မလား ... ဒါမွမဟုတ္ .. CPL / IR ကို ဆက္ တက္ မွာ လား ..။ အဲ ဒီ မွာ လဲ တခ်ိဳ႕ က ေငြ ေၾကး အ ေၿခ အေန အရ PPL မွာ တင္ ရပ္ ထား ၿပီး ... Private ေလယဥ္ ေလး ေတြ ငွား ၿပီး ပံု မွန္ ပ်ံ သန္း ေရး လုပ္ ...တဖက္ က လည္း စီး ပြား ေရး တစ္ခုခု ဆက္ လုပ္ .. ဒါမွ မ ဟုတ္ စပြန္ဆာ ရွာ တဲ႔ လူ က ရွာ ေပါ႔ ......ေငြ ေၾကး စု မိ ေဆာင္း မိ ၿပီ ဆို မွ .. ေရွ႕ တဆင္႔ ဆက္ တက္ မယ္ ဆို တဲ႔ လူ မ်ိဳး လဲ ရွိ သလို  ကိုယ္ ပိုင္ ေလ ယဥ္ ဘဲ ေမာင္း မွာ မို႔ လို႔ မ လို ေတာ႔ လို႔ ဆက္ မ တက္ ေတာ႔ တဲ႔ လူ မ်ိဳး လဲ ရွိပါ တယ္ .။ ဆက္ တက္ မဲ႔ လူ ေတြ က လည္း . CPL သက္ သက္ ဘဲ ဆို ရင္ ..စုစု ေပါင္း နာ ရီ .. ၁၇၀ ရွိ ရ မွာ မို႔ လို႔ .. ၁၂၀ နာရီ ေလာက္ ဆက္ တက္ ရ မွာ ပါ ။ အ ကယ္ ၍ တခါ တည္း အဲလိုင္း အ လုပ္ ေလ်ာက္ လို႔ ရ ေအာင္  CPL/ IR  အထိ တက္ မယ္ ဆို တဲ႔ ေမာင္ ေတြ က ေတာ႔ .စက္ တစ္ လံုး တပ္ ေလ ယဥ္ ၁၂၀ နာ ရီ နဲ႔ .. စက္ ၂ လံုး တပ္ ေလ ယဥ္ .. ၃၀ နာရီ ..ေပါင္း ၁၅၀ ေလာက္ ဆက္ တက္ ရ မွာ ပါ ။ အဲဒါ က လည္း ပ်ံ သန္း ေရး သက္သက္ ကို ေၿပာ တာ ပါ ။ အၿခား ေၿမ ၿပင္ ဘာ သာ ရပ္ ေတြ လည္း သတ္ မွတ္ ခ်က္ အ တိုင္း သင္ ၾကား ေၿဖဆို ေန ရ ေအာင္ ၿမင္ ရ မွာ ပါ ။ IR ဆို တာ က ေတာ႔ Instrument Rating ပါ ။ ခ်ိန္ ခြက္ ၿဖင္႔ ပ်ံ သန္း ခြင္႔ ၿပဳ တဲ႔ သတ္မွတ္ ခ်က္ ပါ ။

-- ေနာက္ တစ္ မ်ိဳး က ေတာ႔ Frozen ATPL ပါ ။ သေဘာ က ေတာ႔ ေၿမၿပင္ ဘာ သာ ရပ္ ပိုင္း ေၿဖဆို ေအာင္ ၿမင္ မွဳ အာ ၿဖင္႔ .ATPL အထိ ေအာင္ ၿပီး ၿပီ ၊ ပ်ံသန္း ေရး အား ၿဖင္႔  CPL / IR အထိ ၿပီး ၿပီ ဆို တဲ႔ အဓိပၸါယ္ ပါ။ အဲဒီ ေမာင္ ေတြ အ တြက္ က ေတာ႔ လုပ္ ငန္း ခြင္ ထဲ ေရာက္ မွ နာရီ ၁၅၀၀ ၿပည္႕ ၿပီး ၊ အေလးခ်ိန္ ကီလို ၅၇၀၀ အ ထက္ ေလယဥ္ ကို ေမာင္း ၿပီး ၿဖစ္တာ နဲ႔ ATPL တခါ တည္း ေလ်ာက္ ထား လို႔ ရ သြား ပါတယ္ ။ ATPL အတြက္ စာ ေမးပြဲ ထပ္ ေၿဖစရာ မလို ေတာ႔ ပါ ဘူး။ကြ်န္ ေတာ္ နည္းၿပ ေလယဥ္ မွဴး လုပ္ ေန တဲ႔ ေက်ာင္း က ေတာ႔ .. Frozen ATPL အထိ တက္ လို႔ ရ ပါ တယ္။

-- ဆိုခဲ႔ တာ ေတြ က ေတာ႔ အၾကမ္း ဖ်င္း သေဘာ ဆန္ တဲ႔ လိုင္ စင္ ဆိုင္ ရာ အခ်က္ က ေလး ေတြ ပါ ။ အၿခား Endorsement .. အန္ ေဒါစ္ မန္႔   လို႔ ေခၚ တဲ႔ ၊ ထပ္ ထဲ႔ေပး ရ တဲ႔ ဟာ ေလး ေတြ လည္း ရွိ ပါ ေသး တယ္ ။ အဲဒါ ေတြ က ေတာ႔ ေလယဥ္မွဴး .အၿဖစ္ (.သို႔) ဒု ေလယဥ္ မွဴး အၿဖစ္ .. ဘယ္ ေလယဥ္ ဘယ္ ေလယဥ္ ေတြမွာ ေမာင္း ခြင္႔ ရွိ တယ္ ..လက္ ေထာက္ နည္း ၿပ အၿဖစ္ .(သို႔) နည္းၿပ အ ၿဖစ္ ဘယ္ ေလယဥ္ ဘယ္ ေလယဥ္ ေတြ မွာ ေမာင္း ခြင္႔ ရွိ တယ္ ..အဲ ဒါ ေတြ ရဲ႕ သက္ တမ္း ေတြ က ဘယ္ ရက္ ဘယ္ ေန႔ မွာ ကုန္ မယ္ ..။ ေဆး စစ္ ထား တဲ႔ ရက္ စြဲ နဲ႔ ဘယ္ ေတာ႔ သက္ တမ္း ကုန္ ၿပီး ထပ္ စစ္ ရ မယ္ ။ ေလၾကာင္း ဆိုင္ ရာ အဂၤလိပ္ စာ ေအာင္ ထား တဲ႔ အဆင္႔ က ၄ လား ၅ လား ၆ လား ။ သက္ တမ္း ဘယ္ ေတာ႔ ကုန္ မ လဲ .. ဘယ္ အခ်ိန္ မ တိုင္မွီ ထပ္ ေၿဖရ မလဲ ။ အဲဒီ ေလေၾကာင္း အဂၤလိပ္ စာ က ေတာ႔ ..အဆင္႔ ၁ တို႕ ၂ တို႕ ၃ တို႔ ဆို ရင္ လိုင္ စင္ ထုပ္ ယူ ခြင္႔ ကို မ ရွိ တာ ပါ ။ ဒါ အၿပင္ ေရဒီပယို ေအာ္ ပ ေရ တာ လိုင္စင္ ပါ ရ ပါ ေသး တယ္။ ေနာက္ ၿပီး ခ်ိန္ခြက္ ပ်ံသန္း ခြင္႔ လက္ မွတ္ နဲ႔ ေနာက္ ဆံုး စစ္ ေဆး ထား တဲ႔ ရက္ စြဲ ..ဘယ္ ေတာ႔ သက္ တမ္းကုန္ ၿပီး ထပ္ စစ္ ရ မယ္ ဆို တာ ေတြ ပါ ပါ တယ္ ။

1 comment:

  1. စိတ္၀င္စားတယ္...ဆက္ေရးပါ.အားေပးေနပါ့မယ္

    ReplyDelete